Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Fashion marketing on the example od H&M brand

Ariana Hadžić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Metadata
TitleMarketing u modnoj industriji na primjeru marke H&M
AuthorAriana Hadžić
Mentor(s)Ivan Frančišković (thesis advisor)
Abstract
Modna industrija već odavno je prepoznala važnost marketinga kao i važnost marke proizvoda. Osim klasičnog marketinškog spleta i načina komuniciranja s korisnicima, sve veći značaj u plasiranju proizvoda i komunikaciji imaju društvene mreže i moderni načini komuniciranja. U modnoj industriji najvažnija stavka je marka proizvoda tj. brand. Kada se govori o modnim markama potrebno je razlikovati visoku modu i nosivu urbanu modu. Pojavom modnih brandova poput H&M-a urbana moda postaje dostupna širokoj masi. Ekspanzija branda i način pozicioniranja na tržištu objašnjava razlog odabira konkretne tematike. Sukladno navedenome, u ovom radu je pojašnjeno tržište modne industrije, utjecaj marke i marketinški splet u modnoj industriji na primjeru modne marke H&M. Izbor modne marke H&M rezultat je osobne zainteresiranosti zbog dužeg proučavanja modnog tržišta kako u svijetu tako i u Hrvatskoj i njegovog značajnog rasta. Fokus svih poslovnih aktivnosti tvrtke je krajnji potrošač tj. kupac i sve marketinške aktivnosti usmjerene su na zadovoljenje potreba potrošača. Osim marketinškog spleta u modnoj industriji i modne marke H&M, objašnjene su i neke ostale vrijednosti marke, usporedba s konkurencijom i glavne prednosti i nedostaci tj. SWOT analiza.
Parallel title (English)Fashion marketing on the example od H&M brand
Committee MembersIvan Frančišković (committee chairperson)
Helga Pavlić Skender (committee member)
Jasmina Dlačić (committee member)
GranterSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
PlaceRijeka
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Finance
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeBusiness Economics; specializations in: Finance and Banking, Entrepreneurship, Management, Finance and Accounting, Marketing, International Business, IT Business
Study specializationFinance and Banking
Academic title abbreviationmag. oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-05-30
Parallel keywords (Croatian)marketing moda modna industrija H&M marketinški splet
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:042204
CommitterDraženka Šepić