master's thesis
Fashion marketing on the example od H&M brand

Ariana Hadžić (2016)
University of Rijeka
Faculty of Economics
Metadata
TitleMarketing u modnoj industriji na primjeru marke H&M
AuthorAriana Hadžić
Mentor(s)Ivan Frančišković (thesis advisor)
Abstract
Modna industrija već odavno je prepoznala važnost marketinga kao i važnost marke proizvoda. Osim klasičnog marketinškog spleta i načina komuniciranja s korisnicima, sve veći značaj u plasiranju proizvoda i komunikaciji imaju društvene mreže i moderni načini komuniciranja. U modnoj industriji najvažnija stavka je marka proizvoda tj. brand. Kada se govori o modnim markama potrebno je razlikovati visoku modu i nosivu urbanu modu. Pojavom modnih brandova poput H&M-a urbana moda postaje dostupna širokoj masi. Ekspanzija branda i način pozicioniranja na tržištu objašnjava razlog odabira konkretne tematike. Sukladno navedenome, u ovom radu je pojašnjeno tržište modne industrije, utjecaj marke i marketinški splet u modnoj industriji na primjeru modne marke H&M. Izbor modne marke H&M rezultat je osobne zainteresiranosti zbog dužeg proučavanja modnog tržišta kako u svijetu tako i u Hrvatskoj i njegovog značajnog rasta. Fokus svih poslovnih aktivnosti tvrtke je krajnji potrošač tj. kupac i sve marketinške aktivnosti usmjerene su na zadovoljenje potreba potrošača. Osim marketinškog spleta u modnoj industriji i modne marke H&M, objašnjene su i neke ostale vrijednosti marke, usporedba s konkurencijom i glavne prednosti i nedostaci tj. SWOT analiza.
Parallel title (English)Fashion marketing on the example od H&M brand
Committee MembersIvan Frančišković (committee chairperson)
Helga Pavlić Skender (committee member)
Jasmina Dlačić (committee member)
GranterUniversity of Rijeka
Faculty of Economics
PlaceRijeka
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Finance
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeBusiness Economics; specializations in: Finance and Banking, Entrepreneurship, Management, Finance and Accounting, Marketing, International Business, IT Business
Study specializationFinance and Banking
Academic title abbreviationmag. oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-05-30
Parallel keywords (Croatian)marketing moda modna industrija H&M marketinški splet
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:042204
CommitterDraženka Šepić