master's thesis
Corporate image effects on business succes of Arbona Ltd

Lidija Prša (2016)
University of Rijeka
Faculty of Economics
Metadata
TitleUtjecaj korporativnog imidža na uspješnost poslovanja poduzeća Arbona d.o.o.
AuthorLidija Prša
Mentor(s)Ivan Frančišković (thesis advisor)
Abstract
U ovom diplomskom radu obrađen je pojam korporativnog imidža te analiziran njegov utjecaj na poslovnu uspješnost poduzeća. U prvom dijelu rada definirani su pojmovi korporativnog imidža, identiteta i reputacije. Nadalje, određeni su glavni utjecajni čimbenici i elementi samog korporativnog imidža, te efekti na poslovanje s teorijskog aspekta. U drugom dijelu rada se na primjeru iz prakse analizira pozicioniranje i izgradnja korporativnog imidža poduzeća Arbona d.o.o. te se razmatranjem financijskih rezultata procjenjuje utjecaj korporativnog imidža na poslovnu uspješnost poduzeća.
Parallel title (English)Corporate image effects on business succes of Arbona Ltd
Committee MembersIvan Frančišković (committee chairperson)
Helga Pavlić Skender (committee member)
Jasmina Dlačić (committee member)
GranterUniversity of Rijeka
Faculty of Economics
PlaceRijeka
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Economics of Entrepreneurship
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeBusiness Economics; specializations in: Finance and Banking, Entrepreneurship, Management, Finance and Accounting, Marketing, International Business, IT Business
Study specializationEntrepreneurship
Academic title abbreviationmag. oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-05-30
Parallel keywords (Croatian)korporativni imidž korporativni identitet reputacija poduzeća zadovoljstvo korisnika kvaliteta usluge internet marketing financijski rezultat
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:186268
CommitterDraženka Šepić