Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Motivation and attracting customers through marketing comunication activies

Valentina Fuček (2018)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document

Fuček, V. (2018). Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166

Fuček, Valentina. "Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166

Fuček, Valentina. "Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166

Fuček, V. (2018). 'Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 18 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166

Fuček V. Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2019 October 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166

V. Fuček, "Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166