master's thesis
The quality of services as a key component of business success company Adriadiesel dd

Ivona Pavlić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Metadata
TitleKvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.
AuthorIvona Pavlić
Mentor(s)Ivan Frančišković (thesis advisor)
Abstract
U ovom diplomskom radu definiran je pojam usluga te opisan koncept kvalitete usluga. Svrha rada je istražiti utjecaj kvalitete usluga na zadovoljstvo klijenata te u konačnici i poslovnu uspješnost poduzeća. U novije vrijeme prisutan je trend razvoja uslužnih djelatnosti. Suočena sa snažnom konkurencijom, u borbi za opstanak na tržištu, poduzeća značajnu pozornost moraju posvetiti marketingu usluga koji se razlikuje od marketinga u proizvodnim poduzećima. U pogledu diferencijacije, vrlo je važno uvođenje sustava upravljanja kvalitetom. Raskorak između očekivanja klijenata o kvaliteti usluge te njihovih iskustava određuju njihovo zadovoljstvo. Zadovoljstvo klijenata i lojalnost, kao njegova posljedica, koriste se kao pokazatelj uspješnosti poslovanja, iako u novije vrijeme sustave za unaprjeđenje kvalitete karakterizira sve veća orjentacija prema rezultatima. Nakon teorijske razrade teme, slijedi opis sustava upravljanja kvalitetom na primjeru poduzeća Adriadiesel d.d. kao i opis aktivnosti unaprjeđenja sustava kvalitete radi utjecaja na zadovoljstvo i lojalnost klijenata te uspješnost poslovanja.
Parallel title (English)The quality of services as a key component of business success company Adriadiesel dd
Committee MembersIvan Frančišković (committee chairperson)
Jasmina Dlačić (committee member)
Helga Pavlić Skender (committee member)
GranterSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
PlaceRijeka
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Economics of Entrepreneurship
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeBusiness Economics; specializations in: Finance and Banking, Entrepreneurship, Management, Finance and Accounting, Marketing, International Business, IT Business
Study specializationEntrepreneurship
Academic title abbreviationmag. oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-06-28
Parallel keywords (Croatian)Pojam usluga marketing usluga koncept kvalitete usluga koncept zadovoljstva korisnika koncept lojalnosti korisnika sustav upravljanja kvalitetom usluga u poduzeću Adriadiesel d.d.
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188
CommitterDraženka Šepić