master's thesis
The influence of catering characteristics on successful sales services and solving conflict situations

Saša Popov (2017)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Popov, S. (2017). Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830

Popov, Saša. "Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830

Popov, Saša. "Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830

Popov, S. (2017). 'Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 20 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830

Popov S. Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2019 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830

S. Popov, "Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830