pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn efri:4737 thesis "Percepcija potrošača o specijaliziranim trgovinama ekoloških prehrambenih proizvoda" "Hron, Ivona" efri:4483 thesis "Uloga planiranja u upravljanju kvalitetom na primjeru Orbico d.o.o." "Hvizdak, Sara" efri:4466 thesis "Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača" "Oroz, Tena" efri:4474 thesis "Utjecaj zaštitne boje marke na prepoznatljivost marke" "Videc, Karla" efri:3588 thesis "Motivacija za bavljenje fizičkom aktivnosti za vrijeme pandemije virusa COVID-19" "Sunarić, Filip" ffri:3007 book "Edukacija nastavnika o modelu učenja zalaganjem u zajednici : Priručnik za edukatore" efri:3634 "journal article" "THE EFFECT OF THE CONVENTION SPECIFIC DIMENSIONS ON UNIVERSITIES TEACHING STAFF BEHAVIORAL INTENTION" "Gračan, Daniela; Barkiđija Sotošek, Marina; Torbarina, Matia" ffri:3008 book "Učenje zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj nastavi : Priručnik za nastavnike" efri:3642 "journal article" "Povećanje uključenosti potrošača na društvenim mrežama: pratiteljima utjecajnih osoba ‘sviđa se’ vidjeti lice u objavi" "Torbarina, Matia; Jelenc, Lara; Brkljačić, Ivana" ffri:3011 book "Preporuke za promicanje i jačanje učenja zalaganjem u zajednici u visokom obrazovanju u Europi te primjeri dobre prakse" efri:1779 "journal article" "BOOK REVIEW: Menadžment turističke organizacije i destinacije/Management of Tourist Organization and Destination. Dragan Magaš, Ksenija Vodeb, Zrinka Zadel, (2018), University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management ISBN 978-953-7842-35-2, 188 pp. BOOK REVIEW: Poslovna etika i društvena odgovornost u području marketinga/Social Responsibility and Business Ethics in the Field of Marketing. Marija Čutura, (2016), Faculty of Economics, University of Mostar ISBN 978-9958-16-073-8, 242 pp." "Čivre, Žana; Torbarina, Matia" ffri:755 thesis "Efekt osobina ličnosti na tjednu fluktuaciju umora kod nogometaša" "Torbarina, Matia"