diplomski rad
Marketing u modnoj industriji na primjeru marke H&M

Ariana Hadžić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovMarketing u modnoj industriji na primjeru marke H&M
AutorAriana Hadžić
Voditelj/MentorIvan Frančišković (mentor)
Sažetak rada
Modna industrija već odavno je prepoznala važnost marketinga kao i važnost marke proizvoda. Osim klasičnog marketinškog spleta i načina komuniciranja s korisnicima, sve veći značaj u plasiranju proizvoda i komunikaciji imaju društvene mreže i moderni načini komuniciranja. U modnoj industriji najvažnija stavka je marka proizvoda tj. brand. Kada se govori o modnim markama potrebno je razlikovati visoku modu i nosivu urbanu modu. Pojavom modnih brandova poput H&M-a urbana moda postaje dostupna širokoj masi. Ekspanzija branda i način pozicioniranja na tržištu objašnjava razlog odabira konkretne tematike. Sukladno navedenome, u ovom radu je pojašnjeno tržište modne industrije, utjecaj marke i marketinški splet u modnoj industriji na primjeru modne marke H&M. Izbor modne marke H&M rezultat je osobne zainteresiranosti zbog dužeg proučavanja modnog tržišta kako u svijetu tako i u Hrvatskoj i njegovog značajnog rasta. Fokus svih poslovnih aktivnosti tvrtke je krajnji potrošač tj. kupac i sve marketinške aktivnosti usmjerene su na zadovoljenje potreba potrošača. Osim marketinškog spleta u modnoj industriji i modne marke H&M, objašnjene su i neke ostale vrijednosti marke, usporedba s konkurencijom i glavne prednosti i nedostaci tj. SWOT analiza.
Ključne riječimarketing moda modna industrija H&M marketinški splet
Naslov na drugom jeziku (engleski)Fashion marketing on the example od H&M brand
Povjerenstvo za obranuIvan Frančišković (predsjednik povjerenstva)
Helga Pavlić Skender (član povjerenstva)
Jasmina Dlačić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Financije
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerFinancije i bankarstvo
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-05-30
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:042204
PohranioDraženka Šepić