Skip to main content
Početna
Repozitoriji
Repozitoriji sastavnica UNIRI
Repozitorij EFRI
Repozitorij FMTU
Repozitorij FZSRI
Repozitorij FFRI
Repozitorij GRADRI
Repozitorij MEDRI
Repozitorij PFRI
Repozitorij PRAVRI
Repozitorij RITEH
Repozitorij UFRI
Repozitorij BIOTECHRI
Repozitorij INFORI
Repozitorij MATHRI
Repozitorij PHYRI
Repozitorij SVKRI
Ostala sveučilišta
Repozitorij UNIZG
Repozitorij UNIOS
Repozitorij UNIPU
Repozitorij UNIZD
Repozitorij DR
Repozitorij ZIR
Dokumenti
Smjernice za rad u repozitorijima UNIRI
Kontakt
EN
HR
Repozitorij Sveučilišta u Rijeci
Repozitorij UNIRI
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Prema sastavnicama
Svih dokumenata
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
Rad nije dostupan
završni rad
0
0
Tertiary education in Scandinavian countries
Matea Ouahchia (2017)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:121617
Podaci o radu
Naslov
Tertiary education in Scandinavian countries
Autor
Matea Ouahchia
Voditelj/Mentor
Zoran Ježić
(mentor)
Sažetak rada
This Bachelor degree paper is covering the topic “Tertiary education in Scandinavia”. In the given paper it is going to be proven that education in Scandinavia is successful using statistical measures and innovation rankings. Scandinavian countries are being analyzed by using different rates that measure the quality, availability and success of education. Employment Rates of Recent Graduates are used in order to see whether the education provides necessary skills to find job, Gross Enrollment Ratio serves as model that shows whether the capacity of university is being used efficiently and the rate of Government expenditure per student is used in order to see the level of government support and enrollment in education. Analysis and comparison of data will be conducted using two methods. First method is Base Index calculation. BI calculation is used in order to see the changes in values in accordance to the base year or first year period. Second method that is being used is Chain Index calculation. CI is used to compare the data on yearly basis. CI is measuring the change in value from one year in accordance to the previous year. Lastly World rankings for innovation will be mentioned in order to see which country is the most innovative in education, what are its inventions and to determine future education trends.
Ključne riječi
Successful Tertiary education
Scandinavian countries
EU28
Naslov na drugom jeziku (hrvatski)
Tercijarno obrazovanje u Skandinavskim zemljama
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Država obrane
Hrvatska
Znanstveno područje, polje, grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studija
sveučilišni
Stupanj
preddiplomski
Naziv studijskog programa
Poslovna ekonomija; smjerovi: Međunarodno poslovanje na engleskom jeziku
Smjer
Međunarodno poslovanje na engleskom jeziku
Akademski / stručni naziv
sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog naziva
bacc.
Vrsta rada
završni rad
Jezik
engleski
Datum obrane
2017-09-21
Vrsta resursa
tekst
Prava pristupa
Rad nije dostupan
Uvjeti korištenja rada
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:121617
Pohranio
Draženka Šepić