Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
diplomski rad
Usporedba karakteristika komunikacije licem u lice i komunikacije putem društvenih mreža

Borjan Rašeta (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUsporedba karakteristika komunikacije licem u lice i komunikacije putem društvenih mreža
AutorBorjan Rašeta
Voditelj/MentorJasmina Dlačić (mentor)
Sažetak rada
Kako bi se omogućilo bolje razumijevanje usmene predaje kao komunikacijskog procesa, provedeno je istraživanje razlike između obujma, pozitivne i negativne vrijednosti te sadržaja usmene predaje licem u lice i putem društvenih mreža. Istraživanje se usmjerilo na pošiljatelja koji preuzima ulogu pružanja i širenja informacije licem u lice s članovima obitelji, prijateljima i poznanicima te s cjelokupnom zajednicom putem društvenih mreža. Istraživanje se provelo na uzorku od 111 ispitanika te je obuhvatilo korisnike jednog pružatelja telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj. Ovim se istraživanjem, iako su prethodni radovi utvrdili značajne razlike između usmene predaje licem u lice i usmene predaje putem društvenih mreža te zaključili da će potrošači biti manje spremni na upuštanje u usmenu predaju putem društvenih mreža, potvrdilo da potrošači gotovo jednako komuniciraju neovisno o mediju putem kojeg se komunikacija odvija. Zaključeno je da se obujam, pozitivna i negativna vrijednost te sadržaj usmene predaje licem u lice i putem društvenih mreža ne razlikuju.
Ključne riječiUsmena predaja usmena predaja licem u lice usmena predaja putem društvenih mreža komunikacija Internet društvene mreže Facebook
Naslov na drugom jeziku (engleski)Scrlitinizing characteristic of tradional wom and social media wom
Povjerenstvo za obranuJasmina Dlačić (predsjednik povjerenstva)
Ivan Frančišković (član povjerenstva)
Helga Pavlić Skender (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMarketing
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-06-28
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:785988
PohranioDraženka Šepić