diplomski rad
Utjecaj korporativnog imidža na usluge i primjer iz prakse - McDonald's

Anita Marković (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUtjecaj korporativnog imidža na usluge i primjer iz prakse - McDonald's
AutorAnita Marković
Voditelj/MentorIvan Frančišković (mentor)
Sažetak rada
Komunikacija predstavlja jednostavni čin prijenosa podataka s jednog mjesta na drugo. Danas je ona neizostavan proces svake organizacije te se komunikacija unutar organizacija naziva korporativno komuniciranje. Odnosno, korporativno komuniciranje predstavlja suvremenu komunikacijsku disciplinu koja se primjenjuje u poslovima diljem planete radi komunikacije s pojedincima ili skupinama koji nalaze interes u nekoj korporaciji. Uz korporativnu komunikaciju veže se nekoliko komponenta koje su izravno povezane s korporativnim uspjehom, a to su imidž, reputacija i identitet korporacija. Korporativni imidž predstavlja vanjsku percepciju tvrtke, odnosno sliku koja je stvorena u umu potrošača. Uz korporativni imidž blisko je vezana i reputacija te zajedno predstavljaju neopipljive resurse. Upravljanje korporativnim identitetom je određivanje prave slike organizacije i uspješno prenošenje te slike. Identitet uklučuje sve aspekte dizajna kao što su logotip i boja ali i one manje opipljive elemente poput ponašanja, kulture, poruke, vrijednosti, načina komunikacije. McDonald's je vodeći lanac brze hrane u svijetu čije se poslovanje temelji na sustavu franšiza. Njegovi najznačajniji čimbenici pozicioniranja imidža su njegovi vlasnici i menadžeri, zaposlenici, kupci te njihovi operativni sustavi. Osim toga, kod izgradnje imidža McDonald's voditi računa o pet temeljnih elemenata, a to su: poslovna politika, organizacijska struktura i kultura, tržišni identitet, imidž usluge i proizvoda koji se pruža te vizualni identitet. Svaki od ovih elemenata je bitan i jednako važan za ostvarivanje korporativnog imidža kakav McDonald's danas posjeduje.
Ključne riječikomunikacija korporativno komuniciranje korporativni imidž reputacija i identitet McDonald's
Naslov na drugom jeziku (engleski)The Influence of the Corporate Image on Services and the case study of McDonalds
Povjerenstvo za obranuIvan Frančišković (predsjednik povjerenstva)
Jasmina Dlačić (član povjerenstva)
Helga Pavlić Skender (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMeđunarodno poslovanje
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-07-18
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241976
PohranioDraženka Šepić