diplomski rad
Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom

Ena Sterpin (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovPersuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom
AutorEna Sterpin
Voditelj/MentorJasmina Dlačić (mentor)
Sažetak rada
Svrha ovog diplomskog rada jest ispitati u kojoj mjeri je, i na koji način moguće utjecati na povećanje motivacije za kupnjom ukoliko se kao zavisne varijable uzmu emocije pojedinca i osobna percepcija morala. Šire područje istraživanja čini neuromarketing, a uže persuazivne poruke, percepcija morala, emocije pojedinca te posljednje motivacija za kupnjom. Kao alat istraživanja koristile su se persuazivne poruke, a istraživanje je provedeno scenario analizom na uzorku od 164 ispitanika. Spolna razlikovnost je namjerno uvedena kako bi se sagledala relevantnost varijable spola u istraživanju. Istraživanje je pokazalo kako su žene u većoj mjeri vođene emocijama prilikom kupnje. Isto tako, dokazano je da je prilikom formuliranja potpune ponude na tržištu potrebno zadirati u privatnost pojedinca i neminovno je da će tržište u sve većoj mjeri to i tražiti. Pitanje morala pokazalo se zanimljivom činjenicom s obzirom na to da ispitanici smatraju kako su postupci moralni ukoliko su legalni što poteže pitanje njihove osobne percepcije morala. U konačnici rad prikazuje mogućnost stvaranja potpuno novog tržišta ponude i potražnje koje zadovoljava potrebe svakog pojedinca.
Ključne riječineuromarketing persuazivne poruke moral emocije pojedinca motivacija za kupnjom scenario analiza
Naslov na drugom jeziku (engleski)The role of persuasive messages, morality perception and individuals' emotions in increasing consumers purchasing motivation
Povjerenstvo za obranuJasmina Dlačić (predsjednik povjerenstva)
Helga Pavlić Skender (član povjerenstva)
Zoran Ježić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMarketing
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-07-18
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:760566
PohranioDraženka Šepić