Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
diplomski rad
Udruženi marketing u internet oglašavanju i internet prodaji

Petra Vukelić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUdruženi marketing u internet oglašavanju i internet prodaji
AutorPetra Vukelić
Voditelj/MentorIvan Mencer (mentor)
Sažetak rada
Rad je usmjeren istraživanju udruženog marketinga koji danas predstavlja najefikasniji način oglašavanja i prodaje. S kontinuiranim povećanjem volumena oglašavanja i prodaje proizvoda putem Interneta, udruženi marketing postaje sve učestalija marketinška strategija poduzećima. Njime su ujedinjene obje komponente, oglašavanje, koje postaje trošak poduzeću isključivo kada je ono učinkovito, te prodaja, koja je rezultat efikasnog oglašavanja. Takav način marketinškog poslovanja omogućuje manji rizik i u potpunosti opravdava uložena sredstva. Anketnim upitnikom ispitana su poduzeća na području Republike Hrvatske koja u svom poslovanju koriste udruženi marketing. Istraživanjem je utvrđeno da udruženi marketing ima pozitivne učinke na povećanje prodaje proizvoda te da se ovim pristupom može povećati prodaja uz istodobno smanjivanje troškova oglašavanja. Istraživanjem su se osim navedenog također utvrdile i ostale prednosti primjene udruženog mrketinga, a to su lakše praćenje statističkih podataka o učinkovitosti oglašavanja te posljedično jednostavnije i efikasnije planiranje marketinških strategija.
Ključne riječiInternet oglašavanje putem Interneta prodaja putem Interneta efikasnost udruženi marketing
Naslov na drugom jeziku (engleski)Joint marketing in the internet advertising and internet sale
Povjerenstvo za obranuIvan Mencer (predsjednik povjerenstva)
Goran Kutnjak (član povjerenstva)
Lara Jelenc (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMarketing
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-07-18
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832539
PohranioDraženka Šepić