Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
diplomski rad
Online trgovina u Hrvatskom Telekomu

Marica Vrban (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovOnline trgovina u Hrvatskom Telekomu
AutorMarica Vrban
Voditelj/MentorZvonko Čapko (mentor)
Sažetak rada
Predmet rada je analiza online trgovine kao novog kanala prodaje. Prodajni model koji se bazira na korištenju interneta, istražen je na primjeru telekomunikacijske tvrtke Hrvatski Telekom. Za istraživanje su se koristili interni podaci HT-a o operativnom načinu funkcioniranja internet trgovine,te podaci o zadovoljstvu potrošača koji su prikupljeni putem online anketa u travnju 2016. godine. Anketom su obuhvaćeni korisnici koji su pristupili internet stranici HT-a, a anketna pitanja su se odnosila na istraživanje zadovoljstva potrošača s korištenjem internet stranice, najčešćim razlozima posjeta,te kupuju li proizvode i usluge HT-a putem interneta. Povratni odgovori korisnika su od izuzetne važnosti kod određivanja smjernica za unaprijeđenje i širenje budućeg poslovanja. Rezultati istraživanja pokazuju da je cijena najvažniji faktor koji utječe na zadovoljstvo potrošača, a osim cijene, važna im je jednostavnost internet stranice, preglednost ponude proizvoda i usluga, te brzina učitavanja podataka.
Ključne riječionline trgovina internet trgovina elektroničko poslovanje
Naslov na drugom jeziku (engleski)Online shop of the Croatian Telecom
Povjerenstvo za obranuZvonko Čapko (predsjednik povjerenstva)
Slavomir Vukmirović (član povjerenstva)
Ivan Uroda (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerFinancije i bankarstvo
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-15
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:798219
PohranioDraženka Šepić