Grbac, B. (2010). Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361.
Grbac, Bruno. Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361.
Grbac, Bruno. Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361.
Grbac, B. (2010) Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361 (Datum pristupa: 17.02.2025.)
Grbac B. Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2010, [pristupljeno 17.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361
B. Grbac, Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361
Tekst u knjizi bazira se na klasičnom razmatranju marketinške problematike koja je nadograđena analizom novih pojavnih oblika u teoriji i praksi marketinga. U knjizi se na jednostavan način, s mnogo primjera iz hrvatske gospodarske prakse, čitateljima stručnjacima pružaju temeljna znanja o marketingu