Grbac, B. (2007). Načela marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520.
Grbac, Bruno. Načela marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2007. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520.
Grbac, Bruno. Načela marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2007. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520.
Grbac, B. (2007) Načela marketinga. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520 (Datum pristupa: 16.02.2025.)
Grbac B. Načela marketinga. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2007, [pristupljeno 16.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520
B. Grbac, Načela marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2007. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:986520
Marketing je poslovna funkcija kojom tržišni subjekti identificiraju potrebe i želje potrošača, utvrđuju ciljna tržišta koja mogu opsluživati najbolje i određuju ponudu, odnosno kombinaciju elemenata marketing-miksa kojom zadovoljavaju potražnju na tržištu. Marketing je i mnogo više od samo poslovne funkcije, to je filozofija poslovanja koja usmjerava tržišne subjekte na ostvarivanje dobiti zadovoljavanjem potrošača. Za ostvarenje tih ciljeva marketingom se razvijaju partnerski odnosi kako s značajnijim potrošačima tako i s drugim sudionicima na tržištu, kao što su dobavljači, distributeri i drugi posrednici. U tu svrhu napisana je knjiga Načela marketinga u kojoj se na jednostavan način, s mnogo primjera iz hrvatske gospodarske prakse, studentima pružaju temeljna znanja o marketingu. Tekst u knjizi bazira se na klasičnom razmatranju marketing-problematike koja je nadograđena analizom novih pojavnih oblika u teoriji i praksi marketinga. U stvaranju knjige doprinos dolazi od mnogih znanstvenika čije su ideje i citati korišteni u argumentaciji pojedinih postavki, kao i od mnogih uspješnih menadžera čiji su se pristupi u ostvarivanju uspjeha tržišnih subjekata analizirali. Knjiga objedinjuje tekst u četiri poglavlja. U prvom poglavlju koje nosi naziv Dinamika marketinga analizira se evolucija marketinga, promjene u marketing-okruženju i proces marketinga. Utvrđivanje marketinških mogućnosti naziv je drugog poglavlja u kojem se obrađuje problematika istraživanje tržišta, marketinških mogućnosti na tržištu krajnje potrošnje i tržištu poslovne potrošnje, te osobitosti izbora tržišta i predviđanja prodaje. U trećem poglavlju izučavaju se osobitosti Zadovoljavanja potražnje na tržištu na način da se raspravlja o proizvodu kao ishodištu ponude, određivanju cijena, odrednicama distribucije i promocijskim aktivnostima. U posljednjem poglavlju pod nazivom Marketing u posebnim područjima istražuju se specifičnosti i primjena marketinga u uslužnom sektoru, neprofitnim organizacijama i internet marketing.