Grbac, B. (2006). Identitet marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409.
Grbac, Bruno. Identitet marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2006. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409.
Grbac, Bruno. Identitet marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2006. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409.
Grbac, B. (2006) Identitet marketinga. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409 (Datum pristupa: 08.02.2025.)
Grbac B. Identitet marketinga. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2006, [pristupljeno 08.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409
B. Grbac, Identitet marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2006. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409
Knjiga se sastoji od pet podpoglavlja: Priroda marketinga, Analiza i izbor tržišta, Razvijanje marketing-miksa, Upravljanje marketing-aktivnostima i Transformacija marketinga. U prvom poglavlju Priroda marketinga raspravlja se o poimanju marketinga - odrednicama marketinga, evoluciji marketinga, ulozi marketinga te okruženju marketinga. U drugom poglavlju Analiza i izbor tržišta analiziraju se potrošači, proces donošenja odluka o kupnji proizvoda široke potrošnje, proces kupovanja proizvoda proizvodne potrošnje, marketing-informacijski sustav i istraživanje tržišta te selekcija tržišta i predviđanje prodaje. Treće poglavlje nosi naslov Razvijanje marketing-miksa. U njemu se analiziraju politike elemenata marketing-miksa, tj. politika proizvoda, politika cijena, politika distribucije te politika promocije. Upravljanje marketing-aktivnostima je četvrto poglavlje u kojem se analizira planiranje, kontrola i organizacija marketing-aktivnosti. Transformacija marketinga naslov je petog poglavlja u kojem se obrađuju nova područja primjene marketinga i novi trendovi u marketingu.