Grbac, B. i Lončarić, D. (2010). Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865.
Grbac, Bruno i Dina Lončarić. Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865.
Grbac, Bruno i Dina Lončarić. Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865.
Grbac, B. i Lončarić, D. (2010) Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865 (Datum pristupa: 10.02.2025.)
Grbac B, Lončarić D. Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2010, [pristupljeno 10.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865
B. Grbac i D. Lončarić, Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865
Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak (hrvatski)
Knjiga je podijeljena u dvije cjeline. U prvoj cjelini autorice Dine Lončarić analizira se ponašanje potrošača krajnje potrošnje. Bruno Grbac autor je druge cjeline u kojoj se razmatra ponašanje poslovnih kupaca.