Grbac, B. (2013). B2B marketing. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:259945.
Grbac, Bruno. B2B marketing. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:259945.
Grbac, Bruno. B2B marketing. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:259945.
Grbac, B. (2013) B2B marketing. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:259945 (Datum pristupa: 11.02.2025.)
Grbac B. B2B marketing. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2013, [pristupljeno 11.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:259945
B. Grbac, B2B marketing. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2013. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:259945
Marketinško djelovanje između poslovnih subjekata, odnosno na poslovnom tržištu raspravlja se se u osam poglavlja. Prva cjelina obuhvaća prirodu poslovnog tržišta. Nadalje, analizira se istraživanje poslovnog tržišta te predviđanje prodaje. U knjizi se govori o snagama od utjecaja na ponašanje poslovnih kupaca, o ponašanju poslovnih kupaca te se obrađuje upravljanje marketing aktivnostima na poslovnom tržištu. Predmet razmatranja je taktičko odlučivanje, odnosno spoznaje o oblikovanju i isporuci vrijednosti. Raspravlja se o uspostavljanju veza između strategija i taktika te se analizira razvoj novih odnosa na poslovnom tržištu