Grbac, B. (2005). Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747.
Grbac, Bruno. Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2005. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747.
Grbac, Bruno. Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2005. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747.
Grbac, B. (2005) Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747 (Datum pristupa: 06.02.2025.)
Grbac B. Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2005, [pristupljeno 06.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747
B. Grbac, Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2005. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747
U novim uvjetima, koji su vremenskom dimenzijom determinirani novim milenijem, napredak gospodarskih i drugih subjekata moguć je implementacijom marketing-koncepcije. Marketing nije samo funkcija ; to je u prvom redu filozofija poslovanja kojom se u sklopu naglih i brzih promjena u okruženju najprimjerenije zadovoljavaju potrebe potrošača. Marketing je imperativ i izazov za uspješan nastup na nacionalnom i međunarodnom tržištu. Republiku Hrvatsku karakteriziraju promjene i unapređenje tržišne demokracije. U tim procesima, koji se temelje na višestranačkom sustavu, pluralizmu vlasništva, slobodnom tržištu te drugim promjenama, nužno je uvažavati zakonitosti tržišta. S tim u vezi javlja se potreba razvoja tržišno orijentiranog poslovanja, jačanja poduzetničke ekonomije i integriranja u europsko ekonomsko okruženje. Gospodarski i drugi subjekti, kao nositelji toga razvoja, usmjereni su na budućnost i kao imperativ im se nameće nova paradigma djelovanja na tržištu, i to poslovanje koje se usredotočuje na potrošača, koje je usmjereno globalno, poslovanje koje je postavljeno fleksibilno prema stvaranju i plasiranju proizvoda, usluga i ideja, te koje isporučuje superiornije vrijednosti u odnosu na konkurente. Ključna je odrednica u tim procesima znanje - njegovo inoviranje, transfer i aplikacija. Uvažavajući navedeno, u knjizi je ponuđen tekst kojim je moguće spoznati izvorište i evoluciju marketing-koncepcije, pristup prilagođavanju marketing-okruženju i dinamici tržišta te selekciji tržišta i definiranju informacijske osnove za marketing-odluke. Knjiga je namijenjena studentima dodiplomskog i poslijediplomskog studija ekonomskih fakulteta i marketing-stručnjacima u gospodarskim i drugim subjektima.