Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
završni specijalistički
Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima

Loredana Maras (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovIstraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima
AutorLoredana Maras
Voditelj/MentorIvan Mencer (mentor)
Sažetak rada
Svako poduzeće prilikom nastupa na tržištu mora imati odgovarajuću pripremu. Prilikom svoga djelovanja ona trebaju uzeti u obzir djelovanje brojnih čimbenika jer je to jedini način kojim može izgraditi uspješan koncept nastupa na tržištu što je osobito važno u današnjem izrazito jakom konkurentskom okružju. Marketing je važan segment koji prati nastup poduzeća na tržištu i upravo putem njih korisnici dobivaju informacije o uslugama koje poduzeća nude. Iako je u nekoj mjeri modificiran, marketing trgovačkih centara ne odstupa značajno od osnova konvencionalnog marketinga. U analizi ponašanja potrošača ono zadržava osnove, što je vidljivo na primjeru trgovačkog centra ZTC.
Ključne riječimarketing usluge marketing trgovačkih centara trgovački centar ZTC
Povjerenstvo za obranuJasmina Dlačić (predsjednik povjerenstva)
Ivan Frančišković (član povjerenstva)
Ivan Mencer (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjposlijediplomski specijalistički
Naziv studijskog programaMarketing menadžment
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a specijalist/specijalistica marketing menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.spec.oec.
Vrsta radazavršni specijalistički
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-04-05
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Every company while appearing on the market must have adequate preparation. During its activity the company should take into account the effect of numerous factors because it is the only way that it can build a successful concept of performance in the market which is particularly important in an increasingly strong competitive environment. Marketing is an important segment that monitors the performance of companies in the market and it is through him, users get information about the services offered by the company. Although to some extent modified, marketing in shopping centers has no significant difference between the basis of conventional marketing. The analysis of consumer behavior retains the basics, as exemplified by shopping mall ZTC.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)marketing services marketing shopping centers shopping mall ZTC
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720
PohranioVesna Knez