Grbac, B., Dlačić, J. i First, I. (2008). Marketing trendovi. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070.
Grbac, Bruno, et al. Marketing trendovi. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070.
Grbac, Bruno, Jasmina Dlačić i Ivana First. Marketing trendovi. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070.
Grbac, B., Dlačić, J. i First, I. (2008) Marketing trendovi. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070 (Datum pristupa: 11.02.2025.)
Grbac B, Dlačić J, First I. Marketing trendovi. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2008, [pristupljeno 11.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070
B. Grbac, J. Dlačić i I. First, Marketing trendovi. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2008. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070
Knjiga je podijeljena u dva poglavlja s ukupno sedam potpoglavlja. U prvom poglavlju pod naslovom Prilagođavanje dinamici okruženja analiziraju se marketing trendovi, a u drugom poglavlju koji nosi naslov Teorija i praksa marketinga elaboriraju se stavovi marketinških eksperata iz hrvatskih i inozemnih sveučilišta te uspješnih hrvatskih menadžera. Prvo poglavlje objedinjuje obradu o marketinškim trendovima kroz tri potpoglavlja. U prvom potpoglavlju pod nazivom razvoj partnerskih odnosa elaborira se razvoj novih odnosa na tržištu, osobitosti osvajanja i zadržavanja potrošača te upravljanje odnosima s potrošačima. U drugom predmet zanimanja su zakonitosti stalnog inoviranja, upravljanja kvalitetom te upravljanja markom. U trećem se raspravlja o društveno odgovornom marketingu kroz društveno odgovorno ponašanje, etičko poslovanje, ekološko prihvatljiv napredak te konzumerizam i zaštitu potrošača. Drugo poglavlje kroz četiri potpoglavlja posvećeno je analizi stavova profesora s hrvatskih i inozemnih sveučilišta te uspješnih hrvatskih menadžera u profitnim i neprofitnim subjektima. U četvrtom potpoglavlju izučavaju se odrednice uspješnosti marketinga, u petom potpoglavlju izbor ciljnog tržišta, u šestom ističu značajke osvajanje ciljnog tržišta, dok se u sedmom obrađuje upravljanje marketingom u funkciji prilagodbe. Na kraju svakog potpoglavlja tematski su organizirane internet vježbe i poslovni slučajevi.