Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj

Marino Nakić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Nakić, M. (2016). Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:765903

Nakić, Marino. "Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:765903

Nakić, Marino. "Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:765903

Nakić, M. (2016). 'Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 23.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:765903

Nakić M. Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:765903

M. Nakić, "Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:765903