Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
diplomski rad
Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača

Katarina Bunjevčević (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovIstraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača
AutorKatarina Bunjevčević
Voditelj/MentorIvan Mencer (mentor)
Sažetak rada
Marka proizvoda ima važnu ulogu i u životu poduzeća i potrošača , a nerjetko se bitno odražava na društvenu zajednicu i vremensko razdoblje. Poduzeću je značajna nematerijalna imovina i alat uspjeha, štoviše i opstanka , a potrošačima obavlja određene važne funkcije prilikom kupnje. Literatura iznosi kako potrošači često razvijaju lojalan odnos prema marki, što poduzeću donosi profit i mnoge druge koristi, stoga nastoji steći lojalne potrošače, za što je važno spoznati faktore koji će tome pridonijeti. No, na kupnju, pa tako i na lojalnost, pogotovo određenih proizvoda, imaju utjecaj demografske karakteristike potrošača, koje determiniraju potrebe i želje, poput varijabli spola i dobi, te mogućnosti kupnje a to su varijable radnog statusa i prihoda. Cilj je rada istražiti utječe li marka odjeće na lojalnost potrošača, te koliko su pritom važne demografske karakteristike. Pregledom literature pobliže su objašnjeni ključni pojmovi, a istraživanjem je potvrđeno da marka pozitivno utječe na lojalnost potrošača i da su demografska obilježja u tom odnosu od velikog značenja, te su formirane grupe lojalnih potrošača temeljem njihovih demografskih obilježja.
Ključne riječimarka proizvoda kupnja odjeće marka odjeće lojalnost potrošača demografske karakteristike
Naslov na drugom jeziku (engleski)Research of the clothing brand influence on consumer loyality
Povjerenstvo za obranuIvan Mencer (predsjednik povjerenstva)
Lara Jelenc (član povjerenstva)
Helga Pavlić Skender (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMarketing
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-26
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659
PohranioDraženka Šepić