diplomski rad
Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije

Mia Veličan (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovKarakteristike virusnog marketinga kao medija promocije
AutorMia Veličan
Voditelj/MentorLara Jelenc (mentor)
Sažetak rada
Ovim radom se ukazuje na moguće primjene virusnog marketinga kao medija promocije. Zahvaljujući brzom razvoju tehnologije marketing poprima sve veće razmjere. Početak 20-og stoljeća televizija, radio i novine predstavljaju najdominatnije medije u svrsi promocije i marketinga, ali bez obzira na njihovu dominantnost pokazivali su određene manjkavosti. Ti nedostatci su otklonjeni pojavom interneta kao novog medija promocije. Od samog početka razvoja virusnog marketinga sredinom 90-ih godina prošloga stoljeća promocijske aktivnosti na internetu pružile su nove mogućnosti poduzećima, neprofitnim organizacijama i ostalim subjektima na tržištu da ostvare nove načine dvosmjerne komunikacije sa potrošačima. Ovaj rad se fokusira na korištenje virusnog marketinga u svrsi promocije neprofitnih organizacija putem društvenih mreža. Kroz primjer virusne kampanje ˝Prekinimo šutnju˝ Udruge Roda u ovome radu dobiti ćemo odgovor kako neprofitne organizacije mogu iskoristiti potencijale društvenih mreža i virusnog marketinga kako bi iskoristili maksimum svojih promocijskih aktivnosti uz što manji financijski input. Specifičnosti virusnog marketinga predstavljaju svojstva poput vrlo niskih troškova, dvosmjerne komunkacije, brzina širenja informacija, brže i jednostavnije prilagođavanje novim uvjetima i lakši pristup željenim ciljanim skupinama. Društvene mreže mogu se iskoristiti kako bi se potrošači što lakše priključili aktivnostima i kako bi se na taj način dobila pažnja javnosti.
Ključne riječivirusni marketing promocija društvene mreže platforme virusnog marketinga neprofitne organizacije
Naslov na drugom jeziku (engleski)Characteristics of viral marketing as a promotion media
Povjerenstvo za obranuLara Jelenc (predsjednik povjerenstva)
Ivan Mencer (član povjerenstva)
Goran Kutnjak (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMarketing
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-26
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This paper points to the possible application of viral marketing as a way of promotion. Thanks to the rapid development of technology marketing has a tendency to increase itś possibilities. The beginning of the 20th century, television, radio and newspapers represented the dominant media in the purpose of promotion and marketing, but regardless of the dominance they showed certain deficiencies. These deficiencies have been remedied advent of the Internet as a new medium of promotion. From the very beginning of the development of viral marketing in the mid 90's of the last century promotional activities on the Internet have provided new opportunities for businesses, nonprofit organizations and other entities on the market to achieve new ways of two-way communication with consumers. This work focuses on the use of viral marketing in the purpose of promoting non-profit organizations through social media. Through the example of the campaign ˝Prekinimo šutnju˝ of nonprofit organization Roda this work is trying to get an answer to if this is a kind of promotion suitable for non-profit organizations and how it can be used with maximum potencial and minimum costs. Specifics of viral marketing are properties such as very low-cost, two-way of communication, speed of dissemination of information, faster and easier adaptation to new conditions and easier access to desired target groups. Social networks can be used to help consumers that they could easily engage in marketing activities and to thus gain public attention.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)viral marketing promotion social networks viral marketing platforms non-profit organizations
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951
PohranioDraženka Šepić