Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
diplomski rad
Doprinos filmske lokacije na razvoj turističke ponude

Ana-Marija Žagar (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovDoprinos filmske lokacije na razvoj turističke ponude
AutorAna-Marija Žagar
Voditelj/MentorIvan Mencer (mentor)
Sažetak rada
Posljednja dva desetljeća turizam dobiva sve veći značaj te se sve više ulaže u promociju destinacija kao turistički atraktivnih. Užurbani način života dovodi do sve pomnijeg planiranja slobodnog vremena pojedinca koji različitim kanalima istražuje koja je destinacija najprikladnija za njegov način opuštanja i odmor od svakodnevnih obveza. Promocijskim aktivnostima poduzeće komunicira s tržištem, odnosno s kupcima i potrošačima u svrhu stvaranja razmjene od koje obje strane imaju korist. Marketinškim komuniciranjem poduzeće prenosi željene poruke ciljanom tržištu da bi potaklo potrošačevu reakciju na kupnju. Vrste promocije su: oglašavanje, direktni marketing, unapređenje prodaje, odnosi s javnošću te osobna prodaja. Upravljanje promocijom obuhvaća jasno definirane ciljeve promocije, određivanje budžeta, stvaranje poruke i odabir medija promocije te procjenu promotivnog procesa. Svako poduzeće koristi vrste promocije najprikladnije za njegovu djelatnost uzimajući u obzir način poslovanja, karakteristike proizvoda i usluge te definirano ciljno tržište. Turistička destinacija prostorna je jedinica koja potrošačima nudi zadovoljenje turističkih potreba cjelokupnim ponudama i proizvodima. Sastoji se od prirodnih resursa (klime, reljefa, biosfere) te sekundarnih resursa (hoteli, infrastruktura, sportski objekti). Turistički proizvod specifičan je zbog brojnih uslužnih djelatnosti koje pravilnim povezivanjem sadržaja tvore turističku destinaciju kao cjelinu. Istraživanjem tržišta definira se ciljna skupina te se prema dobivenim rezultatima stvara turistička ponuda, odabiru se kanali promocije kojima se promoviraju osnovne usluge smještaja, prirodnih ljepota, gastro ponude na diferenciran način koji potiče interes turista za posjetom turističkoj destinaciji.
Ključne riječiPromocija marketinški miks promocijska strategija upravljanje promocijom istraživanje tržišta turizam turistička destinacija turistička ponuda filmska lokacija
Naslov na drugom jeziku (engleski)The contribution of film locations to the development of tourism
Povjerenstvo za obranuIvan Mencer (predsjednik povjerenstva)
Lara Jelenc (član povjerenstva)
Helga Pavlić Skender (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMarketing
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-26
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:336669
PohranioDraženka Šepić