diplomski rad
Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu usluge u hotelu "Pinija"

Martina Bukva (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUtjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu usluge u hotelu "Pinija"
AutorMartina Bukva
Voditelj/MentorIvan Frančišković (mentor)
Sažetak rada
Hrvatski turizam, kao najznačajnija grana razvoja hrvatskog gospodarstva, te konkurencija koja diktira poredak, definira uspješna u odnosu na ona manje uspješna poduzeća „izvukla“ je na površinu nužnost promatranja i istraživanja zadovoljstva zaposlenika prilikom pružanja usluge i samih korisnika usluga koji po tom kriteriju rangiraju svoje izbore pri donošenju odluke o svom odmoru. Kroz rad korištena je metoda teorijskog pristupa i definiranja same kvalitet kroz povijest i danas, zadovoljstvo zaposlenika i korisnika, te je provedena empirijska analiza koja se bazira na rezultatima provedene ankete u hotelu „Pinija“ i ekonometrijskom definiranju modela kojim se zaključuje rad. Rezultati provedene ankete daju stvarni prikaz stanja u poduzeće koje kao takvo djeluje i bori se s fluktuacijama na tržištu. Sezonalnost kao glavni neprijatelj poslovanja ovog poduzeća iziskuje veću kontrolu i praćenje prilikom odabira radne snage, a samim time i ulaganje većih napora u njihovo usavršavanje i radno zadovoljstvo.
Ključne riječikvaliteta zadovoljstvo zaposlenika zadovoljstvo korisnika usluge HACCP ISO 900
Naslov na drugom jeziku (engleski)The impact of the overall employee satisfaction on service quality of the hotel Pinija
Povjerenstvo za obranuIvan Frančišković (predsjednik povjerenstva)
Helga Pavlić Skender (član povjerenstva)
Maja Vujičić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMenadžment
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-27
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:328974
PohranioDraženka Šepić