Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
diplomski rad
Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane

Zlatka Jurić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovKupovina u franšiznim restoranima brze prehrane
AutorZlatka Jurić
Voditelj/MentorJasmina Dlačić (mentor)
Sažetak rada
Tema ovog diplomskog rada odnosi se na istraživanje kupovine u franšiznim restoranima brze prehrane. Istražvanjem se nastojala ispitati povezanost domaćih i stranih franšiznih restorana brze prehrane, osobnih karakteristika potrošača te kupovina domaćih i stranih proizvoda. Nastojalo se utvrditi da li i u kolikoj mjeri osobne karakteristike potrošača, razina njihove uključenosti i osviještenosti utječu na njihovu odluku o kupovini. Predmet ovog istraživanja bili su franšizni restorani brze prehrane te analiza utjecaja odnosno čimbenika koji potiču kupovinu od strane potrošača. Istraživanje se provelo putem anketnog upitnika za čiju se izradu i provedbu koristilo više znanstvenih metoda. Rezultati istraživanja doveli su do definiranja zaključka. Zaključak ovog istraživačkog rada pokazao je kako osobne karakteristike potrošača statistički bitno doprinose objašnjenju kupovine potrošača u restoranima brze prehrane. Osim osobnih karakteristika, jednako bitan i statistički značajan je pojam uključenosti i osviještenosti potrošača prilikom kupovine u franšiznim restoranima isto kao i odnos prema stranim i domaći proizvodima.
Ključne riječifranšizni restorani brze prehrane domaći restorani brze prehrane osobne karakteristike potrošača razina uključenosti razina osviještenosti
Naslov na drugom jeziku (engleski)Buying patterns in franshed fast food
Povjerenstvo za obranuJasmina Dlačić (predsjednik povjerenstva)
Ivana First Komen (član povjerenstva)
Maja Vujičić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMarketing
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-27
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:893843
PohranioDraženka Šepić