Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
diplomski rad
Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba

Denis Šorli (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovSponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba
AutorDenis Šorli
Voditelj/MentorJasmina Dlačić (mentor)
Sažetak rada
U ovom radu objekt istraživanja je HNK Rijeka te poslovni subjekti koji su povezani kroz službeno sponzorstvo. Sportski marketing kako je navedeno dalje u radu, sastoji se od više dijelova, a to su: sponzorstva, prodaja TV prava, "merchandise" - prodaja fan artikala, "ticketing" - prodaja ulaznica i paketa, "membership" - prodaja članstva i lojalnosti, licenciranje i licencni prozivodi te prihodi ostvareni na dan utakmice. Metoda istraživanja koja se u radu koristi za istraživanje dva istraživačka pitanja je metoda intervjua, a ispitanici su direktori poslovnih subjekata koji su ujedno i službeni sponzori HNK Rijeka. Cilj ovog rada je objasniti važnost spajanja poslovnih subjekata kroz sponzorstvo. Oba istraživačka pitanja su nakon istraživačkog dijela rada dokazana odnosno potvrđuju da poslovni subjekti znaju važnost i funkciju sponzorstva, te da u samo sponzorstvo ulaze s jasno definiranim ciljem. Istraživačka pitanja glase: " Shvaćaju li poslovni subjekti koji su ujedno i službeni sponzori nogometnih klubova samu važnost i funkciju sponzorstva?", te drugo istraživačko pitanje: "Koje poslovne ciljeve pokušavaju sponzori postići kroz sponzorstvo nogometnog kluba, komunikacijske, marketinške, prodajne, vezane na društvenu odgovornost ili ciljeve internog marketinga?". Zaključak je kako je trenutno stanje u hrvatskom nogometu loše, a takvo je stanje posljedica više faktora i razloga, kasnije spomenutih u radu, ali također postoje rješenja za poboljšanje takve trenutne situacije.
Ključne riječisport marketing sportski marketing sponzorstvo službeni sponzor HNK Rijeka
Naslov na drugom jeziku (engleski)Sponsorship as a part of sports marketing - the case study of a football club
Povjerenstvo za obranuJasmina Dlačić (predsjednik povjerenstva)
Ivana First Komen (član povjerenstva)
Maja Vujičić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMarketing
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-27
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458
PohranioDraženka Šepić