diplomski rad
Utjecaj situacijskih čimbenika na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom

Mia Vukdragović (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUtjecaj situacijskih čimbenika na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom
AutorMia Vukdragović
Voditelj/MentorJasmina Dlačić (mentor)
Sažetak rada
Cilj je marketinga zadovoljiti potrebe i želje potrošača kako bi se osiguralo povećanje prodaje i profita. Kako bi se proizvodi i usluge prilagodili tim potrebama i željama te tako stvorilo zadovoljnog i u konačnici lojalnog klijenta, marketinški stručnjaci pokušavaju razumjeti što utječe na ponašanje potrošača. Razumijevanje ponašanja potrošača moguće je istraživanjem čimbenika koji na njega utječu. Oni su brojni, a najčešće se grupiraju kao kulturni, društveni, osobni i psihološki. Situacijski čimbenici vezani su uz određeni prostor i vrijeme u kojemu se odlučuje o kupnji ili kupuje određeni proizvod ili usluga. Jedan od njih je i fizičko okruženje u kojem se kupnja odvija. Fizičko okruženje uključuje one elemente okruženja koje je moguće jednostavno opaziti nekim od osjetila potrošača. U ovom radu istraživanje je usmjereno na utjecaj dizajna prostora, boja, mirisa i zvukova na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom. Istraživanje provedeno u Thalasso Wellness Centru Opatija među korisnicima bazena, fitnessa, masaža i spa relax zone (sauna) potvrdilo je da situacijski čimbenici, odnosno dizajn vanjskog i unutarnjeg izgleda zgrade, izgled i odjeća osoblja, te boje, mirisi i zvukovi kao elementi fizičkog okruženja utječu na odluku o odabiru wellnessa te da se zadovoljstvo korisnika može povezati s tim elementima usluge.
Ključne riječiponašanje potrošača zadovoljstvo potrošača lojalnost potrošača situacijski čimbenici wellness
Naslov na drugom jeziku (engleski)The influence of situational factors on the customer's satisfaction with wellness service
Povjerenstvo za obranuJasmina Dlačić (predsjednik povjerenstva)
Helga Pavlić Skender (član povjerenstva)
Maja Vujičić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMarketing
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-28
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:190743
PohranioDraženka Šepić