Rad nije dostupan
završni rad
The impact of social media on drugstore chains business in Croatia

Maria Mihalić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovThe impact of social media on drugstore chains business in Croatia
AutorMaria Mihalić
Voditelj/MentorJasmina Dlačić (mentor)
Sažetak rada
The main purpose of this final paper is to research how much does social media affects consumer behavior in drugstore industry. Results showed that every researched drugstore chain use Facebook as a main social media and most searched drugstore chain is Bipa and its announcements about discounts are the most important to the respondents who are also most satisfy with the content of its posts and information they get through posts. Furthermore, DMs announcements about new product from are the more important than from Bipa and Kozmo. Additionally, Kozmos announcements of giveaways are the most amusing to the respondents. All in all, social media brings positive effect and increases the sales of drugstore products.
Ključne riječisocial media the main purpose scientific methods
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Međunarodno poslovanje na engleskom jeziku
SmjerMeđunarodno poslovanje na engleskom jeziku
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.
Vrsta radazavršni rad
Jezik engleski
Datum obrane2016-07-18
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897
PohranioDraženka Šepić