Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata

Martina Novak (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUtjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata
AutorMartina Novak
Voditelj/MentorJasmina Dlačić (mentor)
Sažetak rada
Marketing društvenih mreža oblik je Internet ili E- Marketinga koji u posljednjih desetak godina raste ubrzanim tempom. Pojavom društvenih mreža poslovnim subjektima omogućen je nov i efikasan način putem kojeg mogu provoditi marketinške aktivnosti. Poslovnom subjektu pruža se mogućnost da svijetu besplatno pošalje željenu poruku. Ono što nadalje karakterizira marketing društvenih mreža su: brza povratna informacija, komunikacija jedan na jedan i mali troškovi provedbe marketinške kampanje. Aktivnosti koje omogućuje marketing putem društvenih mreža imaju širok raspon; od istraživanja tržišta i testiranja popularnosti novog proizvoda, do brzog i jednostavnog pružanja informacija i na kraju do osobnijeg odnosa s kupcima. Poslovni subjekt isto tako može koristiti marketing društvenih mreža za jačanje marke i za obraćanje ciljnom tržištu. Najpopularnija društvena mreža u Hrvatskoj zasigurno je Facebook, a zatim slijede Instagram i Twitter. Kad se poslovni subjekt odluči provoditi marketing na društvenim mrežama, ono prvo mora stvoriti strateški plan, nakon toga stranicu koja mora biti po načelima SMO-a, zatim treba težiti da prikupi što više pratitelja na društvenim mrežama i finalno kontinuirano održavati komunikaciju i pažnju pratitelja.
Ključne riječidruštvena mreža marketing društvenih mreža poslovni subjekt
Naslov na drugom jeziku (engleski)Impact of social networks on organisations visibility
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i računovodstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i bankarstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerFinancije i računovodstvo
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-13
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903
PohranioDraženka Šepić