Rad nije dostupan
završni rad
Upravljanje kvalitetom u građevinskom poduzeću

Mateo Mohorović (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUpravljanje kvalitetom u građevinskom poduzeću
AutorMateo Mohorović
Voditelj/MentorIvan Mencer (mentor)
Sažetak rada
U ovom radu objasnit će se koristi primjene ISO sustava upravljanja kvalitetom u poduzeću. Većina poduzeća se koriste određenim sustavima kvalitete te su ona jedna od pretpostavki postizanja uspjeha u svakom poduzeću. Ukoliko potrošač ne prepozna ili je nezadovoljan razinom pružene kvalitete, on će kvalitetu potražiti negdje drugdje. Načela ISO sustava upravljanja kvalitetom omogućuju stalno unaprjeđenje kvalitete te se sastoje od vođenja, organizacije orijentirane na kupce, uključivanja zaposlenika, procesnog i sustavnog pristupa te neprekidnog poboljšanja, činjeničnog pristupa odlučivanju i uzajamno korisnih odnosa s dobavljačem. Načela sustava upravljanja kvalitetom predstavljaju upute koje poduzeće treba poštivati i kojima se mora voditi ne bi li se istaklo među većinom i ne bi li ga potrošači prepoznali kao jedinstvenog. Važno je naglasiti da su načela međusobno povezana te ih je potrebno svih zadovoljiti ne bi li se dobio željeni rezultat. Potrebno je implementirati sva načela. Pridržavanje svih načela ISO standarda za upravljanje kvalitetom osigurati će konzistentnost kvalitete proizvoda ili usluge kupcima što je temelj razvoja zadovoljstva i građenja lojalnosti. Na primjeru građevinskog poduzeća načela će se objasniti pojedinačno i prikazati kako ih to poduzeće koristi u svom poslovanju te koje prednosti pruža primjena ISO sustava.
Ključne riječiISO sustav upravljanja kvalitetom građevinsko poduzeće
Naslov na drugom jeziku (engleski)Quality management in a construction company
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i računovodstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i bankarstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMarketing
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-15
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:550668
PohranioDraženka Šepić