Rad nije dostupan
završni rad
Stilovi vođenja na primjeru Coca-Cole i Pepsi

Kristina Panić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovStilovi vođenja na primjeru Coca-Cole i Pepsi
AutorKristina Panić
Voditelj/MentorIvan Mencer (mentor)
Sažetak rada
U ovom završnom radu pod nazivom Stilovi vođenja na primjeru Coca-Cole i Pepsi, uspoređeni su stilovi vođenja u navedenim poduzećima. Rad prvenstveno polazi od definiranja temeljnih pojmova vođenja i pojam vođe. Vođenje je jedna od najvažnijih funkcija menadžmenta. Da bi poduzeće bilo uspješno potreban mu je vođa koji pokreće, inspirira i pomaže ostalim članovima u ostvarivanju ciljeva poduzeća. Svaki vođa se razlikuje jer se vođenje ne može u potpunosti i do kraja naučiti, nego se nadopunjuje svakim novim iskustvom. Zbog toga je pojam uspješnih vođa i vođenja zaokupio pažnju ne samo znanosti nego i šire, jer uspješnog vođu može se pronaći na različitim područjima. Postoje mnogi stilovi vođenja, a prema autorima Bubleu, Sikavici, Dujaniću dijele se na: autokratski stil, demokratski stil i laissez-faire stil. U posljednjih 15-tak godina zbog tehnološkog razvitka razvili su se i stilovi vođenja pa nastala još jedna podjela, a to su moderni stilovi vođenja. Coca-Cola i Pepsi su dva najveća poduzeća na tržištu hrane i pića i njihova uspješnost najviše ovisi o njihovim vođama. Njihovi stilovi vođenja su vrlo slični, možemo ih opisati kao demokratski stil. Muhtar Kent, izvršni direktor Coca-Cole, i Indra Nooyi, izvršna direktorica Pepsi, najviše brige posvećuju svojim zaposlenicima jer smatraju ako su oni zadovoljni i sretni na svom poslu bit će i produktivniji i poduzeće može još više rasti.
Ključne riječistilovi vođenja vođenje vođa Coca-Cola Pepsi
Naslov na drugom jeziku (engleski)Leadership styles on the example of Coca Cola and Pepsi
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i računovodstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i bankarstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerPoduzetništvo
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-15
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:817892
PohranioDraženka Šepić