Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije

Matea Lozančić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Lozančić, M. (2016). Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527890

Lozančić, Matea. "Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527890

Lozančić, Matea. "Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527890

Lozančić, M. (2016). 'Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 23.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527890

Lozančić M. Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527890

M. Lozančić, "Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527890