Hoić Božić, N. i Holenko Dlab, M. (2021). Uvod u e-učenje: obrazovni izazovi digitalnog doba. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:959178.
Hoić Božić, Nataša i Martina Holenko Dlab. Uvod u e-učenje: obrazovni izazovi digitalnog doba. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:959178.
Hoić Božić, Nataša i Martina Holenko Dlab. Uvod u e-učenje: obrazovni izazovi digitalnog doba. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:959178.
Hoić Božić, N. i Holenko Dlab, M. (2021) Uvod u e-učenje: obrazovni izazovi digitalnog doba. 2021.. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:959178 (Datum pristupa: 13.12.2024.)
Hoić Božić N, Holenko Dlab M. Uvod u e-učenje: obrazovni izazovi digitalnog doba. [Internet]. 2021.. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku; 2021, [pristupljeno 13.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:959178
N. Hoić Božić i M. Holenko Dlab, Uvod u e-učenje: obrazovni izazovi digitalnog doba. 2021.. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku, 2021. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:959178
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Naslov (hrvatski)
Uvod u e-učenje: obrazovni izazovi digitalnog doba
Autor
Nataša Hoić-Božić
Autor
Martina Holenko Dlab
Autorova ustanova
Sveučilište u Rijeci (Fakultet informatike i digitalnih tehnologija)
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti
Sažetak (hrvatski)
Udžbenik je rezultat dugogodišnjega nastavnog i znanstvenog rada autorica. Primarno je namijenjen studentima studija informatike jer sadržajem obuhvaća teme predviđene izvedbenim planovima nastave predmeta „Osnove e-obrazovanja“ i „Primjena hipermedije u obrazovanju“, no može poslužiti i ostalim studentima, nastavnicima i znanstvenicima te svima zainteresiranima za detaljnije upoznavanje s temom e-učenja na sistematičan način, kao i za primjenu e-učenja u svojoj nastavnoj praksi.