pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn ffri:3740,thesis,"Povezanost ispitne anksioznosti, emocionalne regulacije i kognitivnog opterećenja u situaciji provjere znanja","Jurić, Zita",,,,,,,, ffri:3640,thesis,"Medijacijska uloga samoreguliranog učenja studenata muzičkih akademija u odnosu između perfekcionizma te dobrobiti i uspješnosti u području glazbe","Gegić, Lea",,,,,,,, ffri:3913,"journal article","Poticanje kreativnosti u nastavi: trijarhično poučavanje s primjerom dobre prakse","PAHLJINA-REINIĆ, Rosanda; RONČEVIĆ ZUBKOVIĆ, Barbara; MOČIBOB, Iva",,,,,,,, ffri:3552,thesis,"Samopoštovanje, društvena potpora i karijerni optimizam kao prediktori karijerne adaptabilnosti studenata","Jazbinski, Karla",,,,,,,, ffri:3553,thesis,"Miskoncepcija u psihologiji, paranormalna vjerovanja i procjena točnosti odgovora","Novaković, Ecia",,,,,,,, ffri:3263,thesis,"Povezanost stavova prema digitalnim tehnologijama, percepcije školske kulture za IKT i korištenja digitalne tehnologije kod nastavnika","Brkljača, Luči",,,,,,,, ffri:2878,thesis,"Povezanost emocionalne kompetencije osobe i poteškoća u emociolanoj regulaciji s različitim motivima za online igre te vremenom provedenim u igranju","Umolac, Anita",,,,,,,, ffri:2862,thesis,"Mehanizmi djelaovanja IKT-a na emocije postignuća učenika na nastavi prirodoslovno-matematičkih predmeta","Stilin, Dora",,,,,,,, ffri:2634,thesis,"Akademski optimizam u predikciji radne angažiranosti, zadovoljstva studijem i akademskog uspjeha","Šuran, Morena",,,,,,,, ffri:2589,thesis,"Doživljaj pravednosti i ciljnih struktura profesora u predikciji akademskih ishoda studenata","Strbad, Dora",,,,,,,, ffri:2386,thesis,"Dimenzije roditeljskog ponašanja i crte ličnosti kao odrednice školskog postignuća","Šegulja, Anja",,,,,,,, ffri:2442,thesis,"Odnos između izvršnih funkcija, odgojnih postupaka i ranih akademskih sposobnosti kod predškolske djece","Hrabar, Margareta",,,,,,,, ffri:3387,"journal article","Iskustvo zanesenosti kod likovno darovitih osnovnoškolaca u programu LIADO","Rončević Zubković, Barbara; Ožbolt, Dino",,,,,,,, ffri:1838,thesis,"Odnos obiteljske klime s raspoloženjima, socijalnim odnosima i školskim postignućem adolescenata","Coha, Ana-Marija",,,,,,,, ffri:1814,thesis,"Samoregulacija motivacije i uvjerenja o motivaciji u učenju kod budućih nastavnika","Panijan, Helena",,,,,,,, ffri:1816,thesis,"Metakognicija i udešavanje kod rješavanja problema","Grgić, Snježana",,,,,,,, ffri:1915,"journal article","Odrednice pomaganja žrtvi u situacijama vršnjačkog nasilja","Martinac Dorčić, Tamara; Smojver-Ažić, Sanja; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana",,,,,,,, ffri:1429,thesis,"Evaluacija provedbe LIADO programa za likovno darovite učenike osnovne škole","Ožbolt, Dino",,,,,,,, ffri:1566,thesis,"Uloga organizacije pravednosti, doživljaja ugleda organizacije i identifikacije s organizacijom u predikciji angažiranosti zaposlenika","Zlatić, Luka",,,,,,,, ffri:1288,"journal article","Attitudes of students and parents towards ICT with regard to the experience of using the iPad in classroom","Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Kalebić Magilca, Barbara; Smojver-Ažić, Sanja; Pahljina-Reinić, Rosanda",,,,,,,, ffri:612,thesis,"Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo i nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu IPADA-a u nastavi","Vrbljančević, Anita",,,,,,,, ffri:617,thesis,"Efekt težine pitanja i konsenzualnosti odgovora na procjene osjećaja znanja i sigurnosti u točnost podataka","Maksimović, Mateja",,,,,,,, ffri:737,"journal article","Development of Metacognitive Knowledge of Reading Strategies and Attitudes Toward Reading in Early Adolescence: The Effect on Reading Comprehension","Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda",,,,,,,,