master's thesis
Role of traditional promotion foods in motivating consumers to buy online: case study of croatian retailer

Ivana Sentić (2016)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Sentić, I. (2016). Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593

Sentić, Ivana. "Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593

Sentić, Ivana. "Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593

Sentić, I. (2016). 'Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 19 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593

Sentić I. Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593

I. Sentić, "Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593