diplomski rad
Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina

Ivana Sentić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Sentić, I. (2016). Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593

Sentić, Ivana. "Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593

Sentić, Ivana. "Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593

Sentić, I. (2016). 'Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 17.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593

Sentić I. Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 17.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593

I. Sentić, "Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593