Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
diplomski rad
Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina

Ivana Sentić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina
AutorIvana Sentić
Voditelj/MentorJasmina Dlačić (mentor)
Sažetak rada
Istraživanje ovog rada se temelji na problematici digitalne platforme oglašavanja, odnosno istražuje se da li su digitalni kanali oglašavanja dovoljni ili su nužni i tradicionalni kanali oglašavanja u promociji online trgovine namirnicama. U istraživanju se polazi od pretpostavki kako su digitalni kanali oglašavanja dovoljni te kako će online način trgovine uskoro dominirati tržištem. Analizom rezultata istraživanja došlo se do zaključka kako su digitalni kanali oglašavanja dovoljni, s obzirom da se online trgovina temelji na digitalnoj platformi, međutim ispitanici su mišljenja kako bi se trebalo i oglašavati putem tradicionalnih kanala, jer oni još uvijek slove za najprimjećenije i najutjecajnije kanale oglašavanja, odnosno medije. Što se tiče dominacije online načina trgovine, rezultati istraživanja pokazuju kako većina ispitanika su korisnici online načina trgovine te se tako dolazi do zaključka kako je online način trgovine u pozitivnom trendu rasta. Dio ispitanika su također kupci online trgovine namirnicama, stoga se zaključuje kako će dio ispitanika koji nema iskustva s online trgovinom uskoro postati kupci online trgovine, a da će kupci s iskustvom online trgovine koji nisu kupovali namirnice na taj način uskoro krenuti s kupovinom namirnica putem online trgovine.
Ključne riječionline trgovina online trgovina namirnicama tradicionalni kanali promocije digitalni kanali promocije marketing trgovine
Naslov na drugom jeziku (engleski)Role of traditional promotion foods in motivating consumers to buy online: case study of croatian retailer
Povjerenstvo za obranuJasmina Dlačić (predsjednik povjerenstva)
Ivan Frančišković (član povjerenstva)
Helga Pavlić Skender (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMarketing
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-06-28
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593
PohranioDraženka Šepić