Authored book-Scientific book-Texbook for higher education
Marketing : koncepcija, imperativ, izazov
Rijeka: University of Rijeka, 2005. urn:nbn:hr:192:964747


Cite this document

Grbac, B. (2005). Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747.

Grbac, Bruno. Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2005. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747.

Grbac, Bruno. Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2005. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747.

Grbac, B. (2005) Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747 (Accessed 18 May 2024)

Grbac B. Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2005, [cited 2024 May 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747

B. Grbac, Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2005. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747

Please login to the repository to save this object to your list.