diplomski rad
Marketing telekomunikacijskih usluga u poduzeću Vipnet d.o.o.

Elis Smoljan (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovMarketing telekomunikacijskih usluga u poduzeću Vipnet d.o.o.
AutorElis Smoljan
Voditelj/MentorIvan Frančišković (mentor)
Sažetak rada
Ovim radom se ukazuje na osnovne razlike između marketinških aktivnosti na tržištu usluga, a za tržište privatne i poslovne potrošnje. S obzirom na sve veći napredak i gotovo dnevne novitete u svijetu tehnologije, kao specifična usluga koja će se promatrati i za koju će se provoditi analize u radu odabrane su telekomunikacije. Da bi se što jasnije i temeljitije ukazalo na razlike koje postoje na tržištima usluga, a za privatne i poslovne korisnike, kao primjer poduzeća odabran je Vipnet d.o.o. Shodno tome, u radu će biti analizirano i samo poduzeće Vipnet d.o.o., na čijim će se primjerima ukazivati na to je li ono što je teoretski napisano primijenjivo u praksi. Naglasak rada je više na tržištu poslovne potrošnje, s obzirom na to da je tržište poslovne potrošnje puno specifičnije od tržišta krajnje potrošnje, a marketinške su aktivnosti sukladno tome u mnogočemu drugačije. Nastavno na navedeno, rad će se ponajviše baviti analizom marketinških aktivnosti u Vipnetu, s naglaskom na tržište poslovne potrošnje. Rad je koncipiran u nekoliko cjelina. U uvodnom su dijelu istaknute osnove marketinga usluga, da bi se kroz sljedećih nekoliko poglavlja analizirale razlike tržišta privatne i krajnje potrošnje, važnost kontrole kvalitete i poduzeće koje je uzeto za primjer. Na kraju je dan osvrt na diplomski rad u cjelini.
Ključne riječiMarketing usluga tržište privatne potrošnje tržište poslovne potrošnje telekomunikacije Vipnet d.o.o.
Naslov na drugom jeziku (engleski)Marketing of the communications services in Vipnet d.o.o.
Povjerenstvo za obranuIvan Frančišković (predsjednik povjerenstva)
Jasmina Dlačić (član povjerenstva)
Helga Pavlić Skender (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMarketing
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-06-28
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:034432
PohranioDraženka Šepić