Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa

Katarina Sinčić (2018)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Sinčić, K. (2018). Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472

Sinčić, Katarina. "Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472

Sinčić, Katarina. "Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472

Sinčić, K. (2018). 'Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 23.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472

Sinčić K. Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 23.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472

K. Sinčić, "Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472