diplomski rad
Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama

Maja Stipetić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Stipetić, M. (2016). Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269

Stipetić, Maja. "Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269

Stipetić, Maja. "Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269

Stipetić, M. (2016). 'Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 27.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269

Stipetić M. Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 27.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269

M. Stipetić, "Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269