Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj osobnosti na uspješnost u direktnoj prodaji proizvoda "Tupperware"

Carla Burburan (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUtjecaj osobnosti na uspješnost u direktnoj prodaji proizvoda "Tupperware"
AutorCarla Burburan
Voditelj/MentorMarija Kaštelan Mrak (mentor)
Sažetak rada
Temelj uspješnosti svakog poduzeća predstavlja učinkovita prodaja. U današnje se vrijeme sve više razvijaju kanali distribucije roba i usluga putem direktne prodaje. Direktna prodaja predstavlja oblik plasmana roba i usluga izravno kupcima na temelju osobne prezentacije na lokaciji izvan klasične prodavaonice. Zasniva se na najstarijoj metodi takozvanoj „ od usta do usta“. Radi se o poslu koji je okrenut ljudima i koji zahtijeva vrlo kreativan pristup, stoga osobe koje se žele baviti takvim načinom rada moraju posjedovati određene pozitivne osobne značajke. Osobnost je ono što oblikuje pojedinca i utječe na način njegova ponašanja. Testovima osobnosti poslodavci mogu bolje razumijeti svoje zaposlenike i uspješnije s njima surađivati. Određeni atributi osobnosti kao što su samoefikasnost, samomotrenje i lokus kontrole danas se sve češće povezuju sa ponašanjem prodavača, na temelju čega se donose zaključci o utjecaju osobnosti na uspješnost obavljanja poslovne aktivnosti. Istraživanje prodajnih predstavnika Tupperware-a sa šireg riječkog područja pokazalo je da osobe koje posjeduju visok stupanj triju varijabli osobnosti: samoefikasnosti, samomotrenja i lokusa kontrole, dostižu najviše rezultate u prodaji, odnosno da između njihove osobnosti i prodajnih rezultata postoji čvrsta veza. Zbog toga se upravo te varijable preporučuju za predviđanje uspješnosti prodajnih predstavnika.
Ključne riječidirektna prodaja prodajni predstavnici osobnost samoefikasnost samomotrenje lokus kontrole uspješnost prodaje
Naslov na drugom jeziku (engleski)The influence of personality factors on direct sales performance of Tupperware products
Povjerenstvo za obranuMarija Kaštelan Mrak (predsjednik povjerenstva)
Danijela Sokolić (član povjerenstva)
Nenad Vretenar (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerPoduzetništvo
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-20
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:401865
PohranioDraženka Šepić