završni specijalistički
Analiza zadovoljstva korisnika usluga agencije za privremeno zapošljavanje "Posao i karijera" d.o.o.

Nina Mataija Lukša (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovAnaliza zadovoljstva korisnika usluga agencije za privremeno zapošljavanje "Posao i karijera" d.o.o.
AutorNina Mataija Lukša
Voditelj/MentorIvan Frančišković (mentor)
Sažetak rada
Agencija za zapošljavanje „Posao i karijera“ d.o.o. je obiteljska tvrtka koja je u potpunosti orijentirana na korisnike svojih usluga i koja prema svakom korisniku ima individualan pristup, a sve s ciljem ostvarivanja zadovoljstva korisnika i dugoročne poslovne suradnje. Osim kvalitete pružanja usluga, koju agencija za zapošljavanje „Posao i karijera“ d.o.o. zasigurno ima, istoimena agencija želi i trudi se na tržištu izgraditi status društveno odgovorne tvrtke te prema svim klijentima, korisnicima i partnerima tvrtki ima iznimno kvalitetan odnos te se vodi briga prema zaposlenicima, okolišu i cjelokupnom društvenom i gospodarskome okruženju. FINA – financijska agencija koja je u Republici Hrvatskoj zadužena za statistiku poslovanja, agenciji za zapošljavanje „Posao i karijera“ d.o.o. dala je ocjenu „excellent rating“ što je svakom potencijalnom novom klijentu preporuka da se radi o vrlo ozbiljnoj i društveno odgovornoj tvrtki te da je rizik poslovanja s navedenom agencijom minimalan. Usprkos tome što svi pokazatelji kazuju kako agencija za zapošljavanje „Posao i karijera“ d.o.o. ima vrlo dobra načela poslovanja, cilj je istraživanja ovoga rada bio analizirati i ocijeniti zadovoljstvo korisnika dobivenom uslugom i dobiti smjernice za daljnji rad, a sve u svrhu još većega zadovoljstva korisnika kako bi postali još bolji poslovni partner i poslodavac. Dobiveni rezultati prilikom istraživanja su izvrsni, a to znači da agencija odlično posluje. Dobivena prosječna ocjena zadovoljstva korisnika je 4,78. Pojedine elemente usluge korisnici su ocijenili prosječnim ocjenama od 4,37 do 5,00 gdje su najmanje zadovoljni ustupljenim radnicima koje su ocijenili s prosječnom ocjenom 4,37. Najviše su zadovoljni stručnošću i ljubaznošću djelatnika agencije za zapošljavanje koje su ocijenili s prosječnom ocjenom 5,00. Visok stupanj zadovoljstva imaju korisnici u odnosu na modele cijena koje im agencija nudi koje su ocijenili s prosječnom ocjenom 4,87 a cijena usluge i brzina rješavanja problema također imaju visok stupanj zadovoljstva korisnika koje su ocijenili sa prosječnom ocjenom 4,75. Navedeni rezultati pokazuju smjernice za daljnji rad; agencija za zapošljavanje „Posao i karijera“ d.o.o. će i u budućnosti prakticirati dosadašnji način rada iznad svega poštujući korisnike svojih usluga te će i dalje prema svakom korisniku njegovati individualan pristup i prijateljski odnos. Rezultatima istraživanja ovog magistarskog rada tj. njihovom analizom potvrđuje se postavljena temeljna znanstvena hipoteza: uspješna tvrtka je ona koja ima razvijene odnose sa svojim klijentima. Usmjerenost prema svakom korisniku pojedinačno kao i osluškivanje korisnikovih želja i zadovoljenje potreba jedini je put k uspjehu.
Ključne riječiprivremeno zapošljavanje agencija za privremeno zapošljavanje „Posao i karijera“d.o.o. korisnik usluga zadovoljstvo korisnika usluga
Povjerenstvo za obranuJasmina Dlačić (predsjednik povjerenstva)
Ivan Mencer (član povjerenstva)
Ivan Frančišković (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjposlijediplomski specijalistički
Naziv studijskog programaMarketing menadžment
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a specijalist/specijalistica marketing menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.spec.oec.
Vrsta radazavršni specijalistički
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-10-10
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Employment agency „Job and Career“ Ltd is a family company that is full oriented to the users of its services and according, to each user has an individual approach to aim to have satisfied customer and long-term busines cooperation, and taking care to employees, the environment and the overall social and economic enviroment. Fina – Financial Agency that is charge of statistics of business in Republic of Croatia, employment agency „Job and Career“ Ltd gave a rating „excellent rating“ what is potential new client recommendations that this is very serious and socially responsible company, and that the risk of doing business with this agency is minimal. Desipte the fact that all indicators show that employment agency „Job and Career“ Ltd has a very good business principles, the goal of this study was to analyze and evaluate customer satisfaction with provided service and get guidelines for further work all for the purpose of even greater customer satisfaction in order to become even better business partner and employer. The results obtained during, the research are excellent. Average raiting of customer is satisfied, it is 4,78. Some element of service users are assessed average garde from 4,35 to 5,00 where they are least satisfied seconded workers who were evaluated with an average score of 4,37, and most satisfied with professionalish and courtesy of staff employment agency that has been evaluated with the average garde 5. A high degree of satisfaction users have with respect to price models that agency offer they that are rated with average grade 4,87 and the price of service and speed of solving problems also have a high degree of customer satisfaction that are evaluated with the average grade 4,75. The rules presented indicate guidelines for further work, employment agency „Job and Career“ Ltd, will practice current model in the future above all respecting, its customer and it will continue to nurture each user a personal touch and friendly relationship. Research results of the master's thesis precisely their analysis confirms the set basic scientific hypothesis: successful company is one that has developed relations with clients, focus to each user individually as well as listening to the user's wishes and meeting the needs is the only road to success.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)temporary work employment agency „Job and Career“ Ltd customer satisfied customer
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:722089
PohranioVesna Knez