Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj osobina prodavatelja na uspješnost pregovora u prodaji osiguranja

Verena Kristina Andrić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUtjecaj osobina prodavatelja na uspješnost pregovora u prodaji osiguranja
AutorVerena Kristina Andrić
Voditelj/MentorHeri Bezić (mentor)
Sažetak rada
Pregovaranje je proces koji se svakodnevno odvija iako ponekad ljudi odnosno sudionici istoga nisu ni svjesni da pregovaraju. Posebno važno mjesto pregovaranje ima u poslovnom svijetu. Pomoću pregovora ostvaruju se želje i potrebe pregovaračkih strana, odnosno njihovi ciljevi. Pregovaranje je značajno u osiguravajućem poslu, gdje se sam čin pregovaranja javlja pri prodaji osiguranja, odnosno bez pregovora gotovo je nemoguće prodati osiguranje. Tržište osiguranja u Hrvatskoj se razvija posljednjih dvadesetak godina, a poticaj njegovu razvoju imao je ulazak Hrvatske u EU odnosno liberalizacija tržišta osiguranja. To je dovelo do jačanja konkurencije, ali i širenja tržišta. Na takvom tržištu razvoj pregovaračkih i prodajnih vještina kod zastupnika iznimno je značajan. Istraživanje je ukazalo da osobine pregovarača imaju značajan učinak na uspješnost prodaje osiguranja. Pregovarači koji uz razvijene dobre pregovaračke i prodajne vještine imaju i privlačne osobine ličnosti profil su uspješnijih pregovarača odnosno prodavatelja osiguranja.
Ključne riječipregovaranje prodaja osiguranje osobine
Naslov na drugom jeziku (engleski)The impact of sellers character on the succesful outcome od negotiations within insurance sector
Povjerenstvo za obranuHeri Bezić (predsjednik povjerenstva)
Ana Štambuk (član povjerenstva)
Tomislav Galović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMeđunarodno poslovanje
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-26
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:104651
PohranioDraženka Šepić