diplomski rad
Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača

Marko Petrović (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovIstraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača
AutorMarko Petrović
Voditelj/MentorJasmina Dlačić (mentor)
Sažetak rada
Ovaj diplomski rad se bavi proučavanjem i istraživanjem percepcije trgovačkog centra i kvalitete života potrošača. Istražuje se postoji li povezanost između percepcije trgovačkog centra i kvalitete života potrošača. Istražuje se kako potrošači percipiraju trgovački centar koji posjećuju te smatraju li potrošači da trgovački centri i sadržaj koji se nudi u njima utječu na ukupnu razinu kvalitete života potrošača koji posjećuju trgovačke centre. Istraživanje diplomskog rada je provedeno na području grada Rijeke u dva trgovačka centra Tower centar Rijeka i Zapadni trgovački centar. Za provedbu istraživanja korištena je metoda anketnog upitnika. Prikupljeni podaci su statistički obrađeni te se iz dobivenih rezultata zaključuje da postoji povezanost između potrošačeve percepcije trgovačkih centara i ukupne kvalitete života potrošača. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju na to da je postojeća povezanost između percepcije trgovačkih centara i ukupne kvalitete života pozitivnog karaktera. Ispitani potrošači smatraju da je trgovački centar koristan i da povoljno utječe na ukupnu kvalitetu života.
Ključne riječipercepcija trgovačkog centra kvaliteta života subjektivno blagostanje percipirani utjecaj proizvoda na kvalitetu života blagostanje potrošača
Naslov na drugom jeziku (engleski)The research on the perception of shopping centres and consumers quality of life
Povjerenstvo za obranuJasmina Dlačić (predsjednik povjerenstva)
Ivana First Komen (član povjerenstva)
Maja Vujičić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMenadžment
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-27
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:582260
PohranioDraženka Šepić