diplomski rad
Implementacija društveno odgovornog poslovanja u konceptu menadžmenta opskrbnog lanca

Paolo Oplanić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovImplementacija društveno odgovornog poslovanja u konceptu menadžmenta opskrbnog lanca
AutorPaolo Oplanić
Voditelj/MentorZdravko Zekić (mentor)
Sažetak rada
Upravljanje opskrbnim lancem je suvremeni logistički pristup putem kojeg poduzeća optimiziraju procese protoka informacija i dobara radi povećanja vrijednosti koju isporučuju krajnjem kupcu. U poslovanju svakog poduzeća, osim kupaca, javljaju se i drugi dionici, koji u većoj ili manjoj mjeri, izravno ili neizravno, utječu na poduzeće. Zbog toga, u suvremenoj poslovnoj praksi javila se potreba za primjenom koncepta društveno odgovornog poslovanja, kao odgovor poduzeća na pritiske iz okruženja i način za zadovoljenje interesa svih dionika. Kroz primjenu društveno odgovornog poslovanja u konceptu upravljanja opskrbnim lancem, moguće je povećati efikasnost opskrbnog lanca poduzeća te uvjetovati dobavljačima i poslovnim partnerima primjenu društveno odgovornog poslovanja, što rezultira povećanjem zadovoljstva krajnjih potrošača i doprinosi realizaciji ciljeva poduzeća. Primjer dobre prakse u implementaciji društveno odgovornog poslovanja u konceptu upravljanja opskrbnim lancem je kompanija Ericsson Nikola Tesla, regionalni lider u kreiranju informacijsko komunikacijske tehnologije. Ovo poduzeće svoju je tržišnu poziciju steklo upravo primjenom suvremenih logističkih pristupa te društveno odgovornog djelovanja u svim sferama poslovanja.
Ključne riječilogistički pristup društveno odgovorno poslovanje upravljanje opskrbnim lancem implementacija efikasnost
Naslov na drugom jeziku (engleski)The implementation of the social responsabile bussines in the compact of SCM's
Povjerenstvo za obranuZdravko Zekić (predsjednik povjerenstva)
Davor Vašiček (član povjerenstva)
Luka Samaržija (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMarketing
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-11-14
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:087989
PohranioDraženka Šepić