Rad nije dostupan
završni rad
Konkurentnost Jadran galenskog laboratorija na tržištu

Sandra Božičević (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovKonkurentnost Jadran galenskog laboratorija na tržištu
AutorSandra Božičević
Voditelj/MentorHeri Bezić (mentor)
Sažetak rada
U radu se prikazuje poslovanje Jadran Galenskog laboratorija. Ono što je jako važno na tržištu farmaceutske industrije je to da apsolutni prioritet bude kvaliteta s obzirom na složenost i kompleksnost proizvodnje lijekova. Kao primjer je uzeta ova tvrtka jer ona moglo bi se reći savršeno sprovodi svoje ciljeve u stvarnost. U početku ovoga rada, daje se kratki osvrt na dosadašnje poslovanje poduzeća. Ono na što su oni stavili veliki fokus je internacionalizacija. Naime, oni teže probijanju na što više inozemnih tržišta i ako se uzme u obzir da su se od svog osnivanja 1991.godine uspijeli plasirati na gotovo četrdeset tržišta, onda se može zaključiti da jako dobro provode zadanu strategiju. Brend koji je proslavio ovo poduzeće, bespogovorno je AquaMaris. To je lijek koji je spoj strogo kontrolirane farmaceutske kvalitete i prirodne i čiste morske vode iz Jadranskog mora. Od 1999. godine je prisutan na hrvatskom tržištu, a njegov udio na svjetskom tržištu iznosi 8%. U odnosu na konkurente, on je prvi proizveo preparat za nos na bazi morske vode. Sada je jedan od dva najveća proizvođača lijekova koji se temelje na morskoj vodi, u svijetu. Njegovo poslovanje je razgranato na tri kontinenta, odnosno 32 zemlje svijeta. Jubilarni sto milijunti primjerak AquaMarisa plasiran je na tržište 2014. godine.
Ključne riječiJGL lijek AquaMaris brend
Naslov na drugom jeziku (engleski)Competitiveness of Jadran galenski laboratorij on the market
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije i računovodstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i bankarstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje
SmjerMarketing
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-12
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:836224
PohranioDraženka Šepić